გაკვეთილის გეგმა



გაკვეთილის გეგმა სპორტში
გაკვეთილის თემა
მოძრავი თამაშები
სწავლების  საფეხური  
და კლასი.
საფეხური, II კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
20
განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროებების მქონემოსწავლეები.
 0

მიზნები
მოძრავი თამაშის საშუალებითფიზიკური თვისებების      (მაგ.: სისწრაფისგამძლეობისმოხერხებულობისა და მოქნილობის)განვითარება;
ტექნიკის  დახვეწატაქტიკური მოქმედებების შესწავლა;
სათამაშო  პრაქტიკის  გამდიდრება;
ადეკვატურად აღიქვან მოგება და წაგება;
ეროვნული სასწავლოგეგმით განსაზღვრულიშედეგები.
სპ.II.4. ფიზიკურ აქტივობებში მონაწილეობისსაფუძველზე მოსწავლეს აქვს უნარი გამოავლინოსისეთისასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევებიროგორიცაამიზნის დასახვა,გადაწყვეტილების მიღებამიზანდასახულიმოქმედებაპრობლემის გადაჭრაადამიანებთანურთიერთობა.
იცავს თამაშის წესებს და ეტიკეტს;ღირსეულად ხვდება როგორც მოგებას,ისე წაგებას;
პატივისცემით ეპყრობა სხვამოთამაშეებს. (საუბრობს თავაზიანად,ყურს უგდებს სხვის აზრსკორექტულიაკამათის დროს);

წინარე ცოდნა.
გადაწყობები რიგებად (ერთ რიგადორრიგად და .)
ვარჯიშების შესრულების რიგითობისკანონზომიერება გაკვეთილზე.
უსაფრთხოების დაცვის უნარ-ჩვევები;
ბურთის ტარება.
შეფასება.
მოსწავლეები შეფასდებიან განმავითარებელიმეთოდის შეფასებით:
 გაკვეთილზე ჩართულობა დააქტიურობა;
გუნდური თამაშსას იცავს დისციპლინას;
 მოქმედებს სხვებთან საერთოსპორტული მიზნის მისაღწევად;

 თანმიმდევრობა
 (აქტივობა  და  დრო)
  აქტივობა   I  მოსამზადებელი ნაწილი _ (10 წთ.)
 1) ერთ რიგად მოწყობასათანადო ბრძანებები(სწორდითსმენადა ..) რიგზე გათვლაპატაკისჩაბარებამისალმებაგაკვეთილის ამოცანისგაცნობა.
 2) ადგილზე სიარულიმოედნის გარშემო მწყობრინაბიჯით სიარული.
სიარული ფეხის წვერებზე;
სიარული ქუსლებზე;
სიარული მუხლების მაღლა აწევით;

 3) სირბილი დარბაზს ირგვლივ - ტემპი ნელითითოეული დარბისროგორც შეუძლიარბენისშემდეგ კლასი გადაეწყობა 2 რიგად და მოემზადებაზოგადგანმავითარებელი ვარჯიშებისშესასრულებლად.
   ზოგადგანმავითარებელი ვარჯიში:
 ზედა და ქვედა კიდურების ელემენტარულივარჯიშებითანმიმდევრობით - ზედა კიდურების:კისრისმხრისწინამხრისმაჯისხელის მტევნისვარჯიშები.
ქვედა კიდურებისმენჯისმუხლისკოჭისტერფისგავა-წელის ვარჯიშები;

აქტივობა   II   ძირითადი ნაწილი ( 30 წთ.)  თამაში:  ,,მხიარული   სტარტები
კლასი გავყოთ 2 გუნდად ( მოსწავლეებისრაოდენობდან გამომდინარე). მანძილი კონუსამდე15-20 მეტრი.
     1)   მძლეოსნური ესტაფეტა:  გუნდები სტარტისხაზთან დგებიანმოთამაშეები რიგრიგობითგადიან დისტანციას ჯოხით ხელშიშემოურბენენკონუსსუკან ბრუნდებიან და ჯოხს შემდეგმოთამაშეს გადასცემენთამაში გრძელდბავიდრებოლო მოთამაშე არ გადაკვეთს ფინიშის ხაზს.
 2) ესტაფეტა ,,ტომრებით“ : გუნდების პირველიმოთამაშეები ტომრებში დგებიან და ხტუნვა-ხტუნვით მოძრაობენ ,,ცილინდრებს“ შორისუკანბრუნდებიან და ტომარას შემდეგ მოთამაშესგადასცემენრომელიც იმავეს იმეორებს და .გამარჯვებულია გუნდირომელიც პირველიგადაკვეთს ფინიშის ხაზს.
 3) ბურთის ტარება მიმართულებისშეცვლითნიშანზე  ,,წინ!“ გუნდის პირველიმოთამაშე ფეხით  აგორებს ბურთს ზიგზაგით ერთხაზზე განლაგებულ ,,ცილინდრებს“  შორის.შემდეგ შემოუვლის ბოლო დგარს და გამოაგორებსბურთს გუნდთანმეორე მოთამაშე მიიღებს ბურთს,გააჩერებს ფეხით და აგრძელებს იგივე მოძრაობას.გამარჯვებულია გუნდი,რომელიც პირველიგადაკვეთს ფინიშიშის ხაზს. (თამაშს დროსბურთზე ხელით შეხება არ შეიძლება).
 4)ტოტემის მოპოვებათამაშს იწყებს რიგშიმდგარი ბოლო მოთამაშენიშანზე ,,წინ“! გარბისნიშნულამდებრუნდება უკან მივა საწყისპოზიციამდე გაძვრება მწკრივში მდგარითანაგუნდელების ფეხებქვეშ და დადგება მწკივისწინმწკრივში მდგომი კველა მოთამაშე გადისიგივე გზასთამაშს ასრულებს ბოლომოთამაშე(რიგით პირველი). რომელიც პირველიმოიპოვებს ტოტემს!
  5) ბაგირის გადაძალვამაწავლებლის ნიშანზეგუნდები იწყებენ ბაგირის გადაძალვასთამაშშიმიზანია გადაძალვით მიუახლოვდეს ბოლომოთამაშისგან რამდენიმე მეტრით დაშორებულტოტემს და მოიპოვოს იგი.

 აქტივობა III   დასკვნითი ნაწილი (5წთ . )
·                     თამაშის შედეგის გამოცხადება;
·                     ჯგუფის მოწყობა,სიარული სუნთქვითივარჯიში;
·                     მოსწავლეთა აქტივობის შეფასება,გაკვეთილის შეფასება;
·                     დამშვიდობება და ორგანიზებულადგასვლა მოედნიდან;
 სასწავლო მასალა დატექნიკური რესურსები.
სპორტული ინვენტარები :  #ფეხბურთის ბურთი- 2.   #ტომარა - 2 . # კონუსები ან ,,ცილინდრი’’ – 10.   #სასტვენი,  #ბაგირი,  #ტოტემი 2.  #ამანათის  ჯოხი - 2.









No comments:

Post a Comment